תפריט יצירת קשר

אטרקציות לילדים באילת

אטרקציות לילדים באילת

הארץ היפהפייה שלנו, כמה שהיא קטנה, כך היא מכילה נקודות עניין רבות, אטרקציות, אתרי טבע ונוף, ומקומות רבים לנפוש וליהנות בהם. אחד המקומות הפופולריים ביותר בקרב משפחות ישראליות הוא ללא ספק עיר הנופש – אילת. העיר בה השמש נצחית והמים צלולים מלאה באפשרויות ואטרקציות תיירותיות שלא כדאי לפספס. אז אם אתם מתכננים חופשה משפחתית לעיר הנופש של ישראל, שווה לכם להמשיך לקרוא.

באילת תוכלו להתרווח על שפת הבריכה בזמן שהילדים מבלים במתקני המלון האיכותיים או בהפעלות צוותי הבידור במלון. מלבד המלונות המפנקים, ישנן לא מעט אטרקציות מומלצות באילת, ומתוכן בחרנו עבורכם את הפעילויות המומלצות שלנו שמתאימות לכל המשפחה ולילדים מכל גיל. אם הילדים שלכם עוד לא מכירים את האטרקציות בעל פה, זה הזמן לקחת אותם לכמה אטרקציות מרכזיות:

  • המצפה התת ימי – המצפה התת-ימי באילת הוא תמיד חוויה מיוחדת. כן כן, המצפה הוותיק והמתחדש אשר מאפשר לילדים להביט מקרוב על חיי הטבע המדהימים שקיימים מתחת לפני המים. זה הזמן לתת לילדים להביט בדגים, להסביר להם מעט על כל מין ומין ואפילו, אם תרצו, לצאת לשיט.
  • האייסמול באילת – מקום שמהווה הרבה מעבר לקניון סטנדרטי, עם פעילויות, אטרקציות לכל אורך היום והשנה והדובדבן שבקצפת – משטח החלקה על הקרח במרכזו. בקיצור, מקום שמתאים לכל המשפחה. ובל נשכח את האפשרות לעשות קניות ללא מע"מ.
  • הגן הבוטני בעיר – פנינה פסטורלית וירוקה באמצע המדבר, שבה ניתן למצוא צמחים ייחודיים, נקודות עצירה ונקודות רבות שניתן להביט מהן על הנוף עוצר הנשימה של הרי אילת.  במקום ישנם סיורים מודרכים ואפשר לתאם מראש סדנאות והפעלות לקבוצות. אל תפספסו את הקפה האורגני במזנון!
  • ריף הדולפינים – אזור זה הנו ייחודי מסוגו בישראל ובו ניתן לצפות בדולפינים בסביבתם הטבעית לצאת פינות חמד על שפת הים. באתר זה תוכלו לשחות או לצלול עם דולפינים, לטבול בבריכת הסתלבט על המים ועוד. במקום גם ניתן לקיים אירועים לקבוצות, כמובן בתיאום מראש.
  • פארק תמנע – נסיעה לא ארוכה מדי מהעיר עצמה (כ-20 ק"מ) תביא אתכם אל פארק תמנע המיוחד ובו תוכלו למצוא שלל דברים מגניבים לעשות עם הילדים. המתחם המוקף נוף מדברי כולל סיורים מודרכים, מסלולי אופניים, אגם יפהפה, מסעדה ועוד שלל אטרקציות לכל המשפחה.
  • טיולים בטבע – מעבר לאטרקציות תיירותיות הרגילות, באילת תוכלו לטייל בכמה אזורים טבעיים יוצא דופן. הקניון האדום, עמודי שלמה, תצפית הר יואש ועוד מגוון מסלולים נהדרים בהרי אילת והסביבה, שווים בהחלט ביקור במהלך השהות שלכם בעיר.

אלו היו רק חלק מהדברים הנפלאים שאפשר לעשות באילת עם הילדים. אילת מלאה באטרקציות לילדים מכל הגילאים, וגם למבוגרים, עם חופים מפנקים, אטרקציות ייחודיות כמו אתרי צלילה מרהיבים, חדרי בריחה, פארקים ובקיצור, מה לא! אז שתהיה לכם חופשה נעימה.