תפריט יצירת קשר

אירועי קונספט חלומיים לילדי בר/בת מצווה

אירועי קונספט חלומיים לילדי בר/בת מצווה

אירוע בר/בת המצווה הוא אירוע חשוב הבא לציין התבגרותו של הילד/ה כאשר המאפיין העיקר שלו הוא רצון של חתני וכלות השמחה להיות מעורבים בכל פרט ופרט, כאשר קיימת מורכבות לא פשוטה למצוא את האיזון בין אירוע המותאם לטעמם ולהעדפותיהם לבין הדרישות החברתיות והרצון לעמוד בסטנדרטים גבוהים אותם הם חווים באירועים דומים של חבריהם.

אירועי קונספט הם למעשה הדרך המוצלחת ביותר לשלב בין השניים, כאשר החיבור של האירוע למאפיין בולט באופיו או לאהבה מוכרת של הילד/ה יובילו את תכנון האירוע כולו. ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מיוחדים לאירועי קונספט חלומיים עבור ילד/ת המצווה שלכם:

  • אירוע בטבע - לא רק ילדי תנועות הנוער מחוברים לטבע, וגם בעידן הטאבלטים והטכנולוגיה ניתן למצוא בני ובנות נוער רבים שיעדיפו בילוי בשכיית חמדה בטבע על פני אולם אירועים מעוצב. תכנון אירוע כזה הוא מורכב ומצריך התייחסות לאלמנטים של נגישות, נוחות ובטיחות. ניתן למצוא חברות להפקת אירועים אשר עורכות עבורכם את כל האירוע, לרבות קבלת האישור מן הרשויות הנדרשות (קק"ל, החברה להגנת הטבע, רשות הטבע והגנים), דואגות לתשתית מלאה לרבות פינות ישיבה, הגברה ומוזיקה, תאורה והסעדה, וזאת לצד תכנון הבילוי והבידור במקום.

 

  • בר מצווה בכותל - בר מצווה הוא אירוע מסורתי דתי ורבים בוחרים לציין אותו לצד חומות הכותל המערבי תוך הזדהות עם ערכי המסורת היהודית. אירוע זה הוא אירוע יום, במסגרתו יעמידו המשפחה וחתן בר המצווה לרשות האורחים אוטובוס לנסיעה משותפת אל העיר העתיקה בירושלים, ליווי של מתופפים או אטרקציה מוזיקלית אחרת המלווים את נער בר המצווה לאורך הדרך עד לכותל המערבי וכמובן הקריאה בתורה לצד החומה הקדושה ליהודים, ולעיני חברים ובני משפחה.

מדובר במעמד מרגש בהחלט ובעל ערך המיועד שלא רק לציבור המסורתי, כי אם גם לנערים חילוניים המבקשים לחבר את האירוע לערכים ומסורת. לאחר הפרק החשוב באירוע ניתן ורצוי לערוך כינוס במסעדה מקומית אותנטית לסעודת בר המצווה, בה ניתן לשלב הקרנה של מצגת, קליפ, ברכות מן החברים וכדומה. חשוב לציין כי בשל ההיבט הדתי מדובר באירוע מוכר לבר מצווה אולם אין מניעה לתכנן אירוע דומה בהתאמה אישית לבת המצווה.

  • בר/בת מצווה לילדים חובבי כדורגל וספורט - כדורגל זו אהבה בפני עצמה אשר לרוב מתפתחת בגיל צעיר ומלווה חלק מאתנו לכל החיים. למרות השיוך המגדרי לכאורה ישנן גם לא מעט בנות שאוהבות כדורגל ואירוע קונספט סביב המשחק האהוב בעולם יותיר חותמת עמוקה והנאה שאין שניה לה. ניתן כיום לערוך אירוע בר/בת מצווה חלומי באצטדיון קבוצת הכדורגל המועדפת על הילד/ילדה בשילוב עם צפייה במשחק מעניין, על כר הדשא בתיאום עם המועדון ולעטוף את האירוע באלמנטים נוספים דוגמת ברכות משחקנים מפורסמים בקבוצה האהודה, עריכת סרט/קליפ המשלב ברכות מחברים, עוגת כדורגל ועוד.